• Aktuality
  • Plán podujatí
  • Informácie
  • Výbor
  • Archív akcií
  •  

     

     


    Drvenik – vila Mário

    31. 08. – 07. 09. 2019

    Cena je 300 € + 10 € TAX +poistenie (podľa veku 11-20 €)

    CENA 300 € ZAHŔŇA

    7 x ubytovanie, 7 x polpenzia, doprava, poistenie proti insolventnosti CK, DPH, klimatizácia vo vile Mário v cene, spotreba energií, teplej a studenej vody, posteľná bielizeň, záverečné upratovanie
    a delegát na pobyte.

    V cene nie je pripoistenie liečebných nákladov v zahraničí ani výlety.

    DOPRAVA
    Je zabezpečovaná klimatizovaným autobusom. Počas cesty je možné zakúpiť si občerstvenie
    u vodičov v priebehu bezpečnostných prestávok.

    STRAVOVANIE
    Ponúkame raňajky formou švédskych stolov, výber z troch jedál na večeru.
    Špeciálne požiadavky na stravu je potrebné hlásiť vopred.

    MOŽNOSTI
    Fakultatívne výlety : možnosť celodenného výletu loďou s kúpaním na okolité ostrovy,
    prehliadka mesta Dubrovník, návšteva Medžugoria a rôzne letné atrakcie.
    O všetkých možnostiach Vás informuje delegát na pobyte.

    PROGRAM
    Piatok – odchod vo večerných hodinách – bude spresnené.
    Sobotu – ráno v deň príchodu info prechádzka a zoznámenie sa s prostredím prípadne kúpanie,
    v obedňajších hodinách ubytovanie.
    V sobotu – v deň odchodu do 9 hodiny opustiť apartmány, celý deň možnosť kúpania sa, prípadne výletu a večer cca 18:00 h odchod na Slovensko.
    V nedeľu – v skorých ranných hodinách príchod na Slovensko.

  • 2019-akcie-organizacii-v-Bernolakove (.pdf)

  • Stanovy

    ozp-nadej-stanovy-2014-05 (.pdf)

     

    Prihláška

    2012-prihlaska-do-OZPN (.pdf)

     

    Kontakt

    Ing. Katarína Sikhartová

    predseda

    tel.: 0902 193 140
    e-mail: ozpnadej@gmail.com



  • Ing. Katarína Sikhartová

    predseda

    tel.: 0902 193 140
    e-mail: ozpnadej@gmail.com

    Náplň činnosti:

    Je štatutárom organizácie.
    Riadi, organizuje, koordinuje a kontroluje prácu výboru a desiatkárov. Zodpovedá za chod organizácie po organizačnej a finančnej stránke. Schvaľuje a vykonáva finančné transakcie organizácie, má prístup na internet banking.




    Andrea Grebečiová

    podpredseda

    Náplň činnosti:

    Zastupuje predsedu v právomociach vopred určených predsedom a  v prípade neprítomnosti predsedu preberá jeho povinnosti.




    Mgr. Jaroslava Ribánová

    tajomník

    Náplň činnosti:

    Úzko spolupracuje s predsedom a podpredsedom, organizuje aktivity organizácie. Zodpovedá a vykonáva:
    – propagáciu akcií na web stránkach
    – zápisnice zo schôdzí.




    Marta Hronská

    hospodár

    Náplň činnosti:

    Vedie účtovnú evidenciu, zodpovedá za vecnú a formálnu správnosť pokladničných dokladov. Vedie pokladničný denník. Má prístup k bankovému účtu organizácie, uhrádza náklady spojené s činnosťou organizácie.



    Revízna komisia

    Vykonáva kontrolu a revíziu finančnej a hospodárskej činnosti, správy majetku, dodržiavanie rozpočtu 4x do roka (písomne) a priebežne plnenie plánu činnosti. Predseda revíznej komisie zodpovedá za obsahovú stránku celoročnej správy komisie.

    Predseda: Zuzana Juríčková

    Členovia: Darina Valentová, Mgr. Jaroslava Ribánová

     

    Kultúrny referent

    Helena Kováčová

    Spolupracuje a zabezpečuje kultúrne akcie organizácie, spolupracuje s kronikárom organizácie.

     

    Sociálny a tlačový referent

    Záhorcová Alena

    Vedie a aktualizuje zoznam členov, sleduje jubileá a sociálno-zdravotné zmeny, pripravuje pozvánky na akcie, zasiela pozdravy k jubileám.

     

    Kronikár

    Mariana Jórová

    Spolupracuje s ostatnými členmi výboru, vedie kroniku organizácie.

     

    Bufet

    Kristína Brňáková
    Helena Badlíková

    Organizujú, zabezpečujú a pripravujú  občerstvenie pri akciách.

     

    Desiatkári

    Helena Badlíková
    Beáta Cisárová
    Marta Lešková
    Janka Holková
    Janka Krížiková
    Alžbeta Káčerová
    Marta Kováčová
    Pavlína Palkovičová
    Darina Valentová  za Chorvátsky Grob
    Alica Žigová
    Veronika Reindlová

     

    Zabezpečujú kontakt s radovými členmi organizácie, poskytujú im  informácie zo zasadaní výboru, spolupracujú pri organizovaní kultúrnych, spoločenských a brigádnických akcií, zabezpečujú návštevy imobilných členov, zabezpečujú distribúciu pozvánok, letákov a iných propagačných materiálov. V spolupráci s tlačovým referentom aktualizujú informácie
    o členoch organizácie. Zúčastňujú sa zasadaní výboru.

  •  

    2017

    Dni obce

    Terezín a Lidice 75 r. výročie

    Lešná

    Brigáda na cintoríne

    Výročná členská schôdza 2017



    2016