• Aktuality
  • Plán podujatí
  • Informácie
  • Výbor
  • Archív akcií
  • Ďakujeme, že ste sa rozhodli venovať 2 % zo svojich daní z príjmov OZP Nádej:

    OZP_2_percenta_2018.pdf

     


     

    18.mája 2019 (sobota) jednodňový výlet:

    „SLAVKOV + BRNO“

    Zámok v Slavkove u Brna, návšteva bojiska a Mohyly, brnenský hrad Špilberk + výhliadka.

    Cena výletu na osobu je 20€. Prihlásiť sa a uhradiť vložné môžete u pani Andejky Grebečiovej.

    Nástupy začínajú od Senca: pri kríži 6.30 h, pri železničnej stanici 6.35 h, pri Višváderovi 6.40 h, KD 6.45 h, v CHG 6.50 h. Odchod autobusu z Chorvátskeho Grobu bude o 7.00 h.


    Dňa 26. mája 2019 (v nedeľu) návšteva divadelného predstavenia

    Rozum a cit

    podľa románu Jane Austenovej.

    Odchod autobusu do Divadla Nová scéna je 26. 05. 2019 (nedeľa) o 16.45 h
    od Kríža, potom obvyklou trasou. Začiatok predstavenia je o 18,00.

    Cena vstupenky vrátane dopravy je 10 €.

    Lístky si môžete zakúpiť u pani Andrei Grebečiovej v Kultúrnom dome.

    Bližšie informácie:

    http://www.nova-scena.sk/podujatia/detail/rozum-a-cit-214.html


    Drvenik – vila Mário

    31. 08. – 07. 09. 2019

    Cena je 300 € + 10 € TAX +poistenie (podľa veku 11-20 €)

    CENA 300 € ZAHŔŇA

    7 x ubytovanie, 7 x polpenzia, doprava, poistenie proti insolventnosti CK, DPH, klimatizácia vo vile Mário v cene, spotreba energií, teplej a studenej vody, posteľná bielizeň, záverečné upratovanie
    a delegát na pobyte.

    V cene nie je pripoistenie liečebných nákladov v zahraničí ani výlety.

    DOPRAVA
    Je zabezpečovaná klimatizovaným autobusom. Počas cesty je možné zakúpiť si občerstvenie
    u vodičov v priebehu bezpečnostných prestávok.

    STRAVOVANIE
    Ponúkame raňajky formou švédskych stolov, výber z troch jedál na večeru.
    Špeciálne požiadavky na stravu je potrebné hlásiť vopred.

    MOŽNOSTI
    Fakultatívne výlety : možnosť celodenného výletu loďou s kúpaním na okolité ostrovy,
    prehliadka mesta Dubrovník, návšteva Medžugoria a rôzne letné atrakcie.
    O všetkých možnostiach Vás informuje delegát na pobyte.

    PROGRAM
    Piatok – odchod vo večerných hodinách – bude spresnené.
    Sobotu – ráno v deň príchodu info prechádzka a zoznámenie sa s prostredím prípadne kúpanie,
    v obedňajších hodinách ubytovanie.
    V sobotu – v deň odchodu do 9 hodiny opustiť apartmány, celý deň možnosť kúpania sa, prípadne výletu a večer cca 18:00 h odchod na Slovensko.
    V nedeľu – v skorých ranných hodinách príchod na Slovensko.

  • 2_2019_akcie organizácii (.pdf)

  • Stanovy

    ozp-nadej-stanovy-2014-05 (.pdf)

     

    Prihláška

    2012-prihlaska-do-OZPN (.pdf)

     

    Kontakt

    Ing. Katarína Sikhartová

    predseda

    tel.: 0902 193 140
    e-mail: ozpnadej@gmail.com



  • Ing. Katarína Sikhartová

    predseda

    tel.: 0902 193 140
    e-mail: ozpnadej@gmail.com

    Náplň činnosti:

    Riadi a koordinuje prácu organizácie, výboru a referentov.
    Vystavuje a podpisuje objednávky.
    Kontroluje vecnú správnosť doručených faktúr a vydáva súhlas pokladníkovi k ich úhrade.
    Vykonáva styk s peňažným ústavom, je oprávnený vystavovať šeky na vklad a výber hotovosti, má prístup na internet banking.
    Schvaľuje a podpisuje pokladničné doklady, príkazy a vyúčtovanie pracovných ciest, výdavky na pohostenie a dary, vykonáva propagáciu OZPN a aktualizuje webovú stránku, vedie administratívnu agendu a dokumentáciu organizácie.




    Andrea Grebečiová

    podpredseda

    Náplň činnosti:

    Zastupuje predsedu vo vymedzených právomociach vopred určených predsedom. V prípade neprítomnosti predsedu riadi výbor a referentov.




    Mgr. Jaroslava Ribánová

    tajomník

    Náplň činnosti:

    Organizuje aktivity organizácie, spolupracuje s predsedom a podpredsedom.




    Marta Hronská

    hospodár

    Náplň činnosti:

    Vedie účtovnú evidenciu, zodpovedá za hospodárenie, za vecnú a formálnu správnosť pokladničných dokladov. Vedie pokladničný denník. Vykonáva styk s peňažným ústavom, uhrádza náklady spojené s činnosťou OZP NÁDEJ.



    Revízna komisia

    Vykonáva kontrolu a revíziu finančnej a hospodárskej činnosti, správy majetku, dodržiavanie rozpočtu 4x do roka (písomne) a priebežne plnenie plánu činnosti. Predseda revíznej komisie zodpovedá za obsahovú stránku celoročnej správy.

    Predseda: Zuzana Juríčková

    Členovia: Darina Valentová, Mgr. Jaroslava Ribánová

     

    Kultúrny referent

    Helena Kováčová

    Spolupracuje a zabezpečuje kultúrne akcie organizácie, spolupracuje s kronikárom organizácie.

     

    Sociálny a tlačový referent

    Záhorcová Alena

    Vedie zoznam členov, sleduje jubileá a sociálno-zdravotné zmeny, pripravuje pozvánky na akcie

     

    Kronikár

    Mariana Jórová

    Vedie kroniku organizácie

     

    Bufet

    Kristína Brňáková
    Helena Badlíková

    Organizuje chod bufetu a vykonáva občerstvenia pri akciách

     

    Desiatkári

    Helena Badlíková
    Beáta Cisárová
    Janka Holková
    Alžbeta Káčerová
    Jaroslava Kováčová + Darina Valentová za Chorvátsky Grob
    Marta Lešková
    Jana Krížiková
    Alica Žigová
    Paulína Palkovičová
    Veronika Reindlová

    Zabezpečujú styk s členmi Organizácie zdravotne postihnutých NÁDEJ v Bernolákove, poskytujú im informácie zo zasadaní výboru, spolupracujú pri organizovaní kultúrnych, spoločenských a brigádnických akcií, zabezpečujú návštevy imobilných členov, zabezpečuje distribúciu letákov a iných propagačných materiálov. Aktualizujú informácie o členoch organizácie. Zúčastňujú sa zasadaní výboru.

  •  

    2017

    Dni obce

    Terezín a Lidice 75 r. výročie

    Lešná

    Brigáda na cintoríne

    Výročná členská schôdza 2017



    2016